Kisat.
Avajais kisat!
Lajit;
Näyttely;
Ponit;
Reetta Bepper Gui
-
-
-
-Hevoset;
Shona Roi Du Fire ox
Shona Royal Amiral ox
Shona Slight Brilliance ox
Villivarsa94 Sir Lancelot
Henna Mustikan Napoleon
Apsu Burbles
Apsu Stormet
Apsu Flikka
Estekilpailut
50-80 cm;
Reetta Bepper Gui
-
-
-
-
90-120 cm
Shona Roi Du Fire ox
Shona Light Shimmer ox
Shona Black Shining Moon ox
-
-
Viekkuun osallistumaan!
Voit osallistua omalla hevosellasi tai hoitsullasi!
Kisa on kaikille avoin!
Ilmoittautumisen eräpäivä on 30.9.06 arvon voittajan 1.10.06!
Kerro vain nimesi
Hevosesi URL
Laji
Luokka
HUOM! Vain 5 hevosta per. talli! ;)
Palkinnot:
Muiden tallien hevosille:
1 voittaja; Mainetta tallille, Sinivalkoinen ruusuke.
2 voittaja; mainetta ja sininen ruusuke
3 voittaja; mainetta ja valkoinen ruusuke.
Siittola Night Lifen hoitajille
1. 100 € sini valkoinen ruusuke ja sinivalkoinen pokaali.
2. 50 € ,sininen ruusuke ja hopea pokaali
3. 30 €,valkoinen ruusuke ja pronssinen pokaali
4. 15 €,sydän namu pussi ja Hoitajalle suklaa levy
5. 5 € ja hoitajalle tikkari
Tulokset:
Näyttely ponit;
Valittavasti oli ponin näyttelyihin viain yksi osallistuja, Pepen hoitaja Reetta, joten en arvo tätä kisaa, lohdutukseksi saat kuitenkin 20 €
Näyttely hevoset;
1. Slight Brilliance ox
2. Royal amiral ox
3. Mustikan Napoleon
4. Flikka
5. Roi Du Fire ox
6. Burbles
7. Stormet
8. Sir Lancelot
LISÄÄN MUUT MYÖHEMMIN!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kuukauden hoitaja
Eli joka kuukauden alussa, kerron edellis kuukauden parhaan,toka parhaan, ja kolmanneksi parhaan hoitajan ;)
1. palkinto; 100 € ja 20 € lahjakortti Hevos shoppiin
2.Palkinto; 50 € ja 10 € lahjakortti hevos shoppiin
3. Palkinto; 30 € ja 5 € lahjakortti hevos shoppiin.
Lahjakortit ovat 2 viikkoa voimassa! Poistan ne sen jälkeen jos niitä ei ole käytetty!
Jos on vaikka kolme hoitajaa tallilla ja yksi hoitaa hyvin,toinen joskus ja yksi ei sitten koskaan, niin en ota sitten voittaja listalle sellaista hoitajaa joka ei hoida ! ;)
Syyskuun kuukauden hoitajat;
1.-
2.-
3.-
Jalostus.
Eli Siittola Night Life on siittola, niinkuin nimestä huomaa. Jos sinulla on tamma vailla oria, tule vieraskirjaan kysymään "lupaa"
Kerro;
Nimesi
Tammasi URL
Orini jolla haluaisit Tammasi astuttaa.
Jos minun ori astuttaa sinun tammasi, sinä pidät varsan, päätät nimen ja päätät myös pidätkö sen itsellä, lahjoitatko minulle vai myytkö.
Jos taas sinun Orisi astuttaa minun tammani, niin minä päätän varsan kohtalosta ;D
Viekkun vain kirjoittamaan. ;D
Kommentit